Beach 2019

22.05.2019
"En person som aldrig har begått ett misstag har aldrig provat något nytt."

För tio år sedan fick jag för mig att jag skulle gå ned i vikt och förbereda mig inför den kommande badsäsongen. Träna mer, äta nyttigare osv. Jag började äta gröt till frukosten på morgonen, jag är faktiskt inge vidare förtjust i gröt men hittade en nöt och fröblandpåse högst upp och längst in i skafferiet och som jag i min enfald tänkte att det kommer att göra gröten mer smakfull. Jag hade gjort den själv, en ganska stor påse med zipförslutning och med en bleknande handskriven text nedtill i ena hörnet.

Inte var det så roligt att äta, blandningen på gröten var torr och det smakade lite som bark, det var dessutom svårt att tugga sönder vissa av fröerna. Det påminde om när man var liten och fick sand i munnen och det knastrade sådär äckligt mellan tänderna. 

Efter en vecka ungefär tog jag mig en närmare titt på påsens innehåll och ser till min förskräckelse vad jag skrivet nere i högra hörnet på påsen, fågelmat!

Numer äter jag ägg, fil, flingor, kaffe och en smörgås till frukost.

Carola Harnesk Photographer

RING MIG

070-540 72 33

SKRIV TILL MIG

c.harnesk@gmail.com



För bokning, information och prisuppgift.

c.harnesk@gmail.com


För fler bilder följ mig på Facebook och Instagram.

@carolaharneskphotographer

I samarbete med @hairbyisa.              - Årets "Öviksfrisör" 2016, kika in på hennes sida för fler bilder på "Dreams Come True" .






Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång