När någonting magiskt inträffar

25.05.2019

Jag fick ett fotouppdrag...

Fick en vänförfrågan på facebook från en gammal vän som jag inte haft kontakt med på några år, en vän som betytt väldigt mycket för mig, vi var dom bästa ungdomsvännerna. Jag bodde i Kramfors under en kort tid och vi hittade varandra direkt, oj så roligt vi hade tillsammans. Skriver inte här på bloggen allt tokigt vi gjorde, vi har ju föräldrar som kanske läser detta, än värre vi har ju för gudsskull barn som kan läsa det här och vi ska inte ge någon av dom några konstiga idéer. *skratt*

Jag flyttade runt ett tag, vi brevväxlade och skickade vykort till varandra under en tid, lite sporadiskt. Heli var betydligt bättre på det än vad jag var men jag älskade att få brev av henne! Min vän blev sjuk och några år efter henne blev jag sjuk, det visade sig att vi fått nästan samma sjukdom, jag har morbus crohn och hon har Ulcerös kolit. Vi skrev till varandra om hur "jävlig" denna sjukdom var och gav varandra tröst, tips och råd hur vi kunde underlätta livet i största allmänhet. Därefter blev det tyst ett tag, tills den där vänförfrågan kom!

Om någon vill veta mer om cronhs´ eller ulcerös, googla! magotarm.se

Heli gillade mitt bildspråk och efter ett tag fick jag förfrågan om att följa med som fotograf till Zakythos.

"Goodliving Må Bra Resa Till Zakynthos"

" Välkomna en mer utvecklad version av dig själv. Birgitta Tryberg leder kursen på den vackra ön Zakynthos. Arrangör är Helena Carlson."

Tror att jag tackade JA på stående fot innan jag ens kollade av med familjen.

Jag vet inte om jag kan beskriva denna vecka rättvist. För mig som fotograf...... Om det finns ett paradis, ja ni fattar!! Att få göra detta tillsammans med min barndomsvän och under ledning av Birgitta Tryberg var helt magiskt.

https://www.daphnes-zakynthos.com/index_se.html

goodliving.se



 

Carola Harnesk Photographer

RING MIG

070-540 72 33

SKRIV TILL MIG

c.harnesk@gmail.com



För bokning, information och prisuppgift.

c.harnesk@gmail.com


För fler bilder följ mig på Facebook och Instagram.

@carolaharneskphotographer

I samarbete med @hairbyisa.              - Årets "Öviksfrisör" 2016, kika in på hennes sida för fler bilder på "Dreams Come True" .






Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång