Sjung om den lyckliga studenten...

26.05.2019

Sjung om studentens lyckliga dag, låt oss fröjdas i ungdomens vår!

"Text av Herman Sätherberg och musik av prins Gustav"

Nu närmar sig studenten och jag ska erkänna att jag är barnsligt förtjust i att vara anlitad denna dag. Det är något visst med att fotografera studenter, förutom att alla är så otroligt fina så ligger det som ett skimmer runtomkring dom, tjej som kille.

Förväntan, glädje och kanske lite sorg över att skiljas från några av sina vänner. Omgiven av nära och kära, plockmat, dryck, allsång, presenter, grönskade björkar och färgglada dekorationer.

Studenter, ni har nu hela livet framför er, det är helt fantastiskt. Tro på er själva, följ era drömmar, var snälla och var rädda om er!

"I dag är första dagen av resten av ditt liv"

Jag gillar texten som Gert Fylking översatte, skriven an Baz Luhrmann,"solskydd" läs den!

Om ni vill att jag förevigar er på denna stora dag, kontakta mig på c.harnesk@gmail.com. Det är först till kvar till dom sista tiderna!

Lycka till i framtiden!

// Carola 

Carola Harnesk Photographer

RING MIG

070-540 72 33

SKRIV TILL MIG

c.harnesk@gmail.com



För bokning, information och prisuppgift.

c.harnesk@gmail.com


För fler bilder följ mig på Facebook och Instagram.

@carolaharneskphotographer

I samarbete med @hairbyisa.              - Årets "Öviksfrisör" 2016, kika in på hennes sida för fler bilder på "Dreams Come True" .






Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång